اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتقام سخت از آمریکا موجب تسلای خاطر خانواد‌ه‌های شهدای سانحه هوایی است

مادر یکی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی گفت: چیزی که باعث تسلی‌خاطر بازماندگان این حادثه می‌شود انتقام سخت از شیطان بزرگ آمریکا است.

انتقام سخت از آمریکا موجب تسلای خاطر خانواد‌ه‌های شهدای سانحه هوایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجیده مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز قم که در مصلای این شهر برگزار شد، با تاکید بر ضرورت پیگیری جدی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی از طرف مراجع قانونی اظهار کرد: مسوولان دیگر به جای پیگیری این حادثه، بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌های چندین ساله خود در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که موجب مشکلات زیادی برای مردم شده است را پیگیری کرده و خاطیان را معرفی و از مردم عذرخواهی کنند.

وی از سپاه و پاسداران اسلام و انقلاب خواست که همانند سابق با اقتدار و صلابت و شجاعت همیشگی جای شهید حاج قاسم را برای رهبری پر کنند و افزود: چیزی که باعث تسلی‌خاطر بازماندگان این حادثه می‌شود انتقام سخت از شیطان بزرگ آمریکا است.

مادر شهیده حسنی سعدی از شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی بیان کرد: دولت آمریکای جنایت‌کار و دولت انگلیس خبیث و اسرائیل غاصب و عناصر وابسته به آنها بدانند که تا آخرین قطره خون گوش به فرمان رهبری با آنها مبارزه خواهیم کرد و اگر در این راه به شهادت برسیم این خون ماست که آنها را ذلیل خواهد کرد.

انتهای پیام/78027/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول